7. januar 2011

Flybilletter og boplass!

Jeg glemte helt av å skrive i går, med vilje egentlig. I går var det nemlig helsesjekk hos legen, og det gikk jammen meg fort! Ingen smittsomme sykdommer (phew) og ingen kronsik sykdom. Da var da enda godt :)

Dagen i dag har vært laang. Opp klokken 7, kaste på seg klær og rett inn til Oslo. Jeg har vært i møte med Akershus Fylkeskommune ang. reisen. Og det møte gikk supert! Jeg fikk møte en annen student som skal reise til Margate samtidig, og det er jo bra at man er to. Jeg fikk svar på mange spørsmål og fikk ytterligere informasjon om reisen og oppholdet. Flybillettene er nå i boks og ligger ved min side. Det kribler i hele kroppen nå! Både på godt og vondt.
Jeg fikk også informasjon om hvordan jeg skal bo. Og jeg har egentlig vært ganske heldig. Har fått meg en vertsfamilie på en person, og denne dama er også min veileder i vertsbedriften jeg skal jobbe:) Jeg synes det er supert!

Nå er det bare ni dager til avvreise, og jeg er fortsatt bekymret for hva jeg skal pakke. Så dagen i dag går til sortering av klær (mest for å få tiden til å gå) også tar jeg helg!
Vi er nemlig så heldig som får besøk av min kusine fra Båtsfjord, hvor jeg bodde før. Og hun skal være her til mandag! Hun prøvde å lure meg litt med at flyet var forsinket, men da jeg kom hjem så fant jeg jo ut at dette var jo så alldeles ikke sant. Så ha ha...

God helg!
Jea

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar