10. januar 2011

Tiden går fort!

Aaaltfor fort. I dag fikk jeg plutselig panikk for at jeg ikke skulle få plass til alle tingene jeg må ha med, men mamma trøsta meg med at det kunne hun sende :) Tviler egentlig på at noe blir savnet!
Men i dag, er det bare 6 dager igjen, og nå begynner ting å falle på plass. Jeg fikk en Dakine trillebag til jul og kjøpte en ekstra bag til, men ble ikke heelt fornøyd. Så i dag dro jeg å fikk bytta det og nå kjenner jeg at jeg begynner å bli klar!



Dette er Dakine sin Girls split roller LG og Girls EQ bag LG.

I tillegg fant jeg ut at det var på tide med en ny svart veske (vet, svart er kjedelig, men det kan brukes til alt). Og jeg fant ut at jeg skulle prøve en "bag" fra Vezzano som jeg ser mange bruker. Spørsmålet er om det holder (?)



Det er iallefall alt for i dag, nå orker jeg ikke tenke mer på pakking, koffert og papirarbeid!

Till next time
Jea

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar