16. januar 2011

In Margate :)

Well, now I'm here. I've been here since 4 o'clock, but haven't made the time to blog yet. So, I was actually going to write norwegian, but for some weird reason I just started typing English. Huh...

Uansett, jeg er trygt framme etter mye fram og tilbake. Jeg fant Daniel, som også reiser, på Gardermoen. Men av en eller annen grunn så fant vi ikke gaten våres. Fordi de hadde et lite dataproblem... Det ble litt hektisk. Og bedre ble det ikke!
Jeg fikk absolutt ingen søvn på flyet, og i tillegg var det DEN landinga. Men, vi fikk heldigvis en kjempe hyggelig sjåfør inn til Margate (kjøreturen var på 1 og en halv time).
Og jeg ble møtt av en utrolig energisk og hyggelig dame! Hun ordna å fiksa og viste meg rundt.
Det blir iallefall tidlig kveld i dag, jeg er dødstrøtt og sliten. I morgen begynner første "skoledag", med språk kurs :)

Ja, jeg skal legge ut bilder etterhvert, og ja jeg skal fortelle mer etterhvert!

Forresten, jeg har fått skryt av min engelsk :D Wiiih!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar