18. januar 2011

Margate Language Centre


Så dette er da skolen hvor jeg har språk kurs. Det er en liten, men kjempe hyggelig skole. Det kommer å går elever hver uke, så jeg regner med jeg blir å møte nye folk etterhvert.
I dag var dag to, og det går kjempe fint! I går kom jeg i toppklassen, og det er veldig greit. Der får jeg litt utfordringer, så alt er ikke like lett. Vi har først en klasse fra 9.30 (engelsk tid), til 11.00. Deretter er det pause til 11.30 også tilbake til samme klasse fram til 13.00. Fra 13.00 til 14.00 er det lunsj. Etter det er det nesten samme klassen pluss noen nye, og da er det en annen lærer som hjelper oss med uttalelse i forskjellige jobb/fritids situasjoner. Den klassen varer fram til 16.30. Så det blir litt lange dager, men det er ikke akkurat noe stress.
Jeg liker å lære litt avansert engelsk, det er utfordrende allefall :)

Så på kveldene (noen ganger i uka) møtes vi på Hawley Club. Her er vi også i pausene hvor man kan få drikke, snack, være på pc'n, spille billjard osv. Det er kjempe koslig der!


Resten av uka har jeg egentlig ingen planer, i dag skal jeg gjøre lekser, ja LEKSER! Også tenkte jeg å se 127 hours som visstnok skal være en ganske ekkel, men bra film.

Du kan lese mer om skolen her:
http://www.mlcengland.com/index.htm

Till next time
Jea

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar