31. mars 2011

Lite skriving, mye som skjer!

Syns jeg begynner hvert blogginnlegg med at jeg rett og slett ikke har tatt med tid til å skrive. Jeg orker rett og slett ikke. MEN, nå er det bare to uker til hjemreise, så det er vel på tide å oppdatere hva som har skjedd på 2 uker.
Å jobbe på skolen går fortsatt helt fantastisk, som det har gjort fra dag en! Gleder meg hver dag til å bli møtt med "Miss Jeanette". Latterlig, men søtt.
Det er to helt fantastiske ting som har skjedd disse to ukene;
1. Christine (studenten fra Tyskland som dro fra meg), kom tilbake for å jobbe på språkskolen! Ååh, det var godt å ha henne tilbake <3
2. Min aller beste venninne fra Norge, Mariann, kom til Margate etter mye om og men for å besøke meg og det er jeg så evig takknemlig for at dere aner ikke <3

 Mariann joina Kabuki fredag med de andre studentene og meg :) For en kveld!
Vi dro til London lørdag med Daniel og møtte to kompiser av han. Der ble vi til søndag, og det ble jo litt shopping da!

Nå gleder jeg meg masse til å komme hjem, selv om det skal bli forferdelig trist å dra fra min kjære vertsmor, kollegaer og venner. Men jeg kjenner virkelig at jeg savner enkelte, og jeg har et stort behov for å kunne snakke norsk igjen før jeg glemmer hvordan man gjør det :)
Til helgen tar jeg det rolig, jeg klarte jo å skadet kneet forrige helg (i edru tilstand), så det blir vel ikke stort å skrive om før neste uke, som er min siste uke på en helt fantastisk skole med helt vidunerlige barn!

Jea

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar