15. mars 2011

Hardt å være på topp!

Ja, så da har det igjen gått altfor lang tid siden sist jeg skrev, og igjen kommer jeg med samme unnskyldning: Jeg har rett og slett ikke tatt meg tid til å skrive!
Jeg vil ikke si at det foregår så mye på kveldene etter jobb, men allikevel er jeg ute med studentene eller andre. Og det virker som at det hjelper, for tiden går mye fortere når man ikke sitter inne. Nå har jeg allerede vært her 8 uker, altså 2 mnd, og når jeg tenker over det så har det gått fort.

Det beste med de siste ukene har vært at jeg endelig er tilbake på barneskolen, litt mer kjente rutiner for meg og da går det så mye fortere. Vi er begynt med temaet planter og vekst, så for to uker siden bestemte jeg meg for å ha det litt morsomt å lagde ballongblomster til klasserommet. Det viste seg å være kjempe populært og alle ville så klart ha en med hjem!

Ellers har det ikke skjedd så mye de siste ukene, det går i det samme. Noen kvelder på språkskolen for å møte folk, og alle dager på den lokale puben hvor det for det meste går i fotball, biljard og darts.
En ting jeg endelig har klart å skaffe meg er Manchester United fotball drakt! Jeg har tenkt så lenge på det, men aldri gjort noe med det. Nå skal den bli godt brukt for å si det sånn, for siste jeg hadde den på vant de 2-0 mot Arsenal!

I tillegg har vi studentene blitt kjent med en gjeng engelske tullinger, men de var så hyggelig å invitere oss med til å spille fotball. Ute, i kulda... Men det så allefall ut som de hadde det gøy, og nei, jeg spilte ikke denne gangen. Det er noen år siden sist, så kjenner jeg meg rett hadde jeg falt i bakken etter 2 minutter.

Det siste jeg skal si er at jeg fikk gledelige nyheter for noen dager siden! Christine som var her for noen uker siden, men som bestemte seg for å forlate meg endelig kommer tilbake og her skal hun jobbe. Det skal bli såå godt å få henne tilbake, vi hadde det mye morsomt sammen!
Og min aller beste venninne fra Norge, Mariann kommer neste helg <3 Så det er mye å se fram til og før jeg vet ordet at jeg så glemmer jeg å skrive her til jeg er hjemme igjen for nå er det bare fem uker igjen.

Jea

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar