27. februar 2011

Sunny Margate

Nå har jeg endelig fått tid til å sette meg ned å skrive. Høres helt forferdelig ut, men jeg har ikke hatt tid i det hele tatt til å skrive denne uka! Ikke at jeg har satt av tid til å gjøre det heller.

Som jeg skrev tidligere så har jeg hatt en annen arbeidsplass denne uka, nemlig på Quex Park, eller Powell-Cotton Museum. Det var jo en ganske så annerledes jobb enn hva jeg er vant med, men jeg har dessverre ikke lov til å ta meg ferie.
Museumet hadde eventyrstund for barn på formiddagen, og jeg var egentlig bare med. Eller, jeg ble introdusert som et adoptert troll fra Norge, og det kan jo stemme, bortsett fra at jeg er ikke så veldig stor da. Det var en gutt som kom å spurte om jeg virkelig var et troll, og moren bare unnskyldte han :)

Uka gikk fort, og det merkes. Har som vanlig vært innom språkskolen på kvelden og den lokale puben. Nå er jeg snart halvveis, det vil si at jeg har 7 uker igjen i England, og jeg gleder meg masse til å komme hjem selv om dagen i dag har vært helt herlig.
Jeg våkna tidlig til solskinn og det var helt vindstille, det var som en tidlig sommerdag hjemme i Norge, bortsett fra at jeg hører rykter om masse snø hjemme nå. Så dagen i dag har gått til å slappe av UTE! Jeg gikk meg en tur ut, ned til stranden faktisk i Palm Bay, og det var helt herlig. Jeg var ute i flere timer før jeg fant ut at det begynte å nærme seg middag. Stranda var ikke det peneste, men det var godt å bare gå.




I morgen starter den søte hverdagen på førskolen og jeg kjenner at det skal bli deilig å jobbe i et yrke man er litt mer trygg på.

Jea

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar