21. februar 2011

Ooops!

Så igjen, jeg har en kjempe god unnskyldning for at jeg ikke har skrevet og det er fordi jeg har vært syk. Jeg har ikke gjort annet enn å sovne hver gang jeg slår på pc'n, så nå først har jeg kommet meg igang for å skrive.
Spørsmålet nå er hvor skal jeg begynne?
Forrige uke var like hektisk som uka før, vi hadde begge klassene i et rom og du kan tro vi pusta letta ut da vi på onsdag fikk vite at nå var det sannelig på tide at vi skulle få være for oss selv. Disse to ukene har tatt på, men jeg må ærlig innrømme at læreren har vært veldig flink å ta seg tid til å forklare for meg og være tilsedet. Jeg er kjempe fornøyd med henne!
Som nevnt har vi hatt om kinesisk nyttårsaften disse to ukene, og barna er veldig heldige som får lære og være med på dette. Ikke bare har de lekt med nudler, men torsdag hadde vi en flott avslutning hvor barna fikk smake på nudler, ris og masse forskjellige grønnsaker, som også ga masse morsomme ansiktsutrykk.



Dette er altså en kinesisk drage som barna har laget (med litt redigering av meg på beordring fra læreren) og den ble jo ganske kul! I tilegg har barna vært en kinesisk drage i gym timen og det var veldig morsomt :)

Nå har skolene ferie i en uke, og jeg har hatt skrive dag. Og jeg kan jo si at jeg er blitt litt friskere, så nå er det vel ikke flere unnskyldninger igjen. Og i morgen lover jeg å skrive for da starter jeg å jobbe på en annen plass bare for denne uka og i følge alle jeg har prata med så burde jeg glede meg! Så nå skal jeg gjøre meg klar til å møte de andre studentene og glede meg til i morgen. Jeg kan ikke si så mye annet enn at det heter Quex house, så dere får enten google det, eller vente til i morgen!

Jea

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar