30. januar 2011

Busybee!

Jeg vet, jeg vet, jeg vet! Har ikke skrevet på nesten en uke. Men det er et godt tegn! Jeg har vært ute hver eneste kveld denne uka (det vil si ute å funnet på ting, ikke drikke-ute). Hvor skal jeg begynne? Jo, bowling som vanlig på onsdag. Etter det var det selvsagt karaoke og denne gangen var jeg med på å synge frivillig! Bilder fra dette får bli lagt ut etterhvert, jeg har ikke så mange bilder egentlig.
Torsdag knuste jeg gutta i Guitar Hero på Hawley club, på nivå easy faktisk! Og de ble jo litt bitter, men sånn er det bare. Jeg vant også på Bingo samme kvelden :)

Fredag... Where to begin?
Planen var å slappe av med en film etter skolen, meen.. Jeg og to andre studenter dro til Westwood Cross som er et ganske så stort området med butikker. Ble det shopping? Ja, tre nye penner og en blyantspisser. *Stolt*På kvelden dro jeg å så film hos noen spanske studenter, nemlig "21". Like bra hver gang!
Litt senere ut på kvelden dro vi så klart til Sheldon, og etter det var det Kabuki time! Og det var jo morsomt. Mye folk og mye fyll.. Men det ble noen bilder, ikke alle like bra, men vi hadde det gøy :)



Det som toppa hele uka var London turen i går, lørdag. Vi skulle egentlig ikke tilbake dit før neste helg, men det ble som alltid forandringer. Heldigvis var det bare jeg og to stk til som dro denne gangen, så hele turen var veldig avslappende og hysterisk morsom. Det er umulig å forklare, det må oppleves! Det ble mange overraskelser og vi avslutta dagen med et kjapt besøk på Madame Tussauds. Jeg har ikke vært der på 6-7 år, så det var jo helt nytt for meg! Vi tok masse bilder, men jeg har ikke sjans til å legge alle ut her.


Christine, Lady Gaga & meg


Christine, Shrek & meg

Nå er det bare en uke igjen på Margate Language Centre, så er jeg klar for 10 uker jobb på en barneskole!

Till next time
Jea

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar