6. februar 2011

Endelig!

Ja, nå har jeg fått kjeft fra både mamma og pappa om at jeg må skrive mer, men jeg beklager. Det går ikke alltid etter planen.. Har sagt hver dag at nå må jeg sette meg ned å skrive, men så plutselig så skal jeg visst ut å møte de andre studentene!
Iallefall, dette var den siste uka med språk kurs. ENDELIG! Jeg for min del synes den første uka var kjempe spennende, men så ble timene ganske kjedelige. Men jeg kom meg gjennom det og fredag fikk jeg rapport hvor det stod blant annet at jeg alltid hadde et smil om munnen og at det var en glede å ha meg med i timene! :)

Onsdag var jeg å besøkte skolen jeg skal jobbe på, og jeg ble overrasket! Alle tok meg kjempe godt i mot, og det kan jeg bare takke Jill for. Jeg er heldig som bor hos henne og skal jobbe med henne. Det hadde ikke blitt samme velkomsten uten denne dama.
Jeg skal i morgen (tenk, i morgen!) starte å jobbe med 4 åringer, hele 30 av dem! Og de var utrolig søte i uniformer. Eneste jeg tror jeg kommer til å slite med er å skjønne hva de sier noen ganger, for de prate veldig fort. Men det er nok som alt annet, bare noe jeg må venne meg til.

Ellers har uka gått sin gang. Lørdag hadde skolen satt opp tur til Cambridge, en fantastisk plass med sinnsykt mange skoler. Bussturen tok ca 2 timer og det ble 6 timer med å gå rundt omkring i butikker osv. Og ja, denne gangen fikk jeg faktisk kjøpt noe! Veldig fornøyd :)
Etter at vi kom hjem var jeg utslitt, så det ble hjemmekveld på meg og det samme med søndag. Bare avslapping før en ny dag og ti uker med jobb før det bærer hjem til Norge!


Noen av jentene som dro til Cambridge :)
Alessia, Christine, Carmen, Leila, Jeanette (meg) og Lauranna

Nå er det kveld, kommer til å bli en lang dag i morgen! Lover å blogge da for å fortelle om den første dagen.

Jea

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar