11. februar 2011

Uke 1, i jobb

Mandag startet utplasseringen min på en barneskole i Broadstairs, og jeg skulle vel kanskje skrevet et innlegg fra første dagen, men det var ikke så mye å si. Alt var egentlig bare kaos. Jeg var ny, det var nye rutiner for meg og det var en ny uke med nytt tema for lærerne. Uka har gått så sakte, mest fordi jeg er blitt små forkjøla, men også fordi at alt har vært så innmari slitsomt.
Mandag og tirsdag var helt grei, kom fort i kontakt med barna, som forresten er 30 4åringer, og jeg trodde det skulle bli vanskelig å skjønne noe av det de sa, men det var ikke så ille. Onsdag fant jeg plutselig ut at de skulle slå sammen begge klassene i et rom fordi det skulle legges nye tepper på gulvene, det vil si... 60 BARN! Gjett om jeg var sliten på onsdag. Allikevel klarte jeg å komme meg ut av huset på kvelden, og det ble en innholdsrik kveld med mye latter :)
Nå er det heldigvis helg, og bortsett fra i dag, så skal jeg bare slappe av. I kveld skal jeg nemlig til Leila for å lage middag, også skal vi såklart ut for Christine har siste kvelden i dag, og det blir kjempe trist for jeg har fått såå god kontakt med henne!

Jeg tenkte å skrive et innlegg iløpet av helgen om hvordan skolen fungerer og hva de gjør annerledes fra skolen i Norge, for tro meg, dette er nytt for meg!

God helg,
Jea

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar