25. januar 2011

Helga som gikk og starten på uke 2

Ja, så jeg skulle vel egentlig skrevet om helga da det var helg, men for å være helt ærlig har jeg vært lat og ikke tatt meg tid til det.
Planen på fredag var å dra ut på Sheldon/Kabuki, men jeg venta på bussen i over 30 min, og akkurat idet jeg begynte å gå hjem igjen, kommer det en buss. Men, så fikk jeg vite at det var feil buss uansett! Det ble tidlig kveld og det var kanskje like greit. For lørdagen dro vi 13 stk avgårdet til London. Vi var blant annet å så Buckingham Palace, Big Ben, House of Parlament og så klart Oxford street. Ikke få sjokk nå, DET BLE INGEN SHOPPING! Men, det var ikke siste turen til London, vi har allerede planlagt en tur til om to uker.





Søndag var en slapp dag, helt til jeg fant ut at jeg skulle ta meg en joggetur som jeg har lovt meg selv at jeg skal begynne med. Og akkurat idet jeg begynte å jogge så begynte det å regne, men jeg jogga jeg!

Mandag var det skole igjen, uke 2. I de første timene er vi kun 3 stk i klassen, det er inkludert meg. Og i de siste timene er Daniel kommet inn i klassen. Daniel er studenten jeg reiser hit sammen med fra Oslo. På kvelden var det som vanlig gathering i Hawley club og Sheldon's pub etterpå. Allikevel tok jeg tidlig kveld, men man skulle ikke tro det for jeg er stup trøtt idag!




I morgen håper jeg det blir bowling igjen og karaoke på Kabuki.

Till next time
Jea

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar